Kako koristiti TFM Split

Na radiju se može biti emotivan, direktan, provokativan ili duhovit,

a Totalni FM Split je medij koji zna kako to učiniti na način da vaša poruka učinkovito stigne do ciljanih slušatelja.

Koristeći glas, glazbu i radijske efekte upotpunjujemo i kreiramo vašu poruku te ju prilagođavamo ciljanim skupinama.

Našim dugogodišnjim iskustvom i marljivim radom biramo vam i najbolje termine emitiranja poruka, jer nam je cilj uskladiti i zadovoljiti vaše potrebe s potrebama krajnjih korisnika.

Nikada nije kasno da nam se pridružite.

Naša je moć brandiranje zvukom.

Pomoću profesionalnih glasova, efekata i glazbe učinit ćemo da se vaš brand pamti i poslije kampanje.

Ukoliko se odlučite za nas nudimo širok izbor mogućnosti:

Ukupna cijena oglašavanja ovisiti će o više faktora: dužina oglasa, broj ponavljanja, vrijeme emitiranja (prime time ili non prime time), sezona (visoko komercijalna sezona, niže komercijalna sezona).

Dužina spota ovisi o poruci koju želimo poslati krajnjem korisniku tako npr. spotovi koji naglašavaju neku prodajnu akciju najčešće traju do 30“, dok image spotovi kojima gradite ime odnosno kreirate brand najčešće traju do 15“, ali se često kombiniraju sa sponzorstvima i integracijom u program.

Kako bi Vaša poruka dosegla veći broj ljudi i kako bi je isti percipirali i upamtili optimalno je 6 ponavljanja oglasa dnevno.
Ljudi biraju omiljenu radio postaju i shvaćaju je osobno.
Idealno je da vaše oglasne poruke budu kompatibilne s radijskim programom u kojem ih emitirate.
Komunicirajte sa slušateljima osobnije nego s čitateljima ili gledateljima, jer radio je osobniji medij.
Imajte na umu da 38% slušatelja radio sluša u automobilu, 31% kod kuće, a 28% na poslu.
Da bi bila uspješna, poruka treba biti percipirana.
Kreativna rješenja integrirana uz sam programski sadržaj pozicioniraju vašu poruku u vrijeme aktivnog slušanja. Djeluje uvjerljivije i manje nametljivo od klasičnog snimljenog oglasa.
Poruka treba slušatelja dodirnuti na emotivnoj razini.
Poruka se veže uz omiljenu radijsku postaju, određeni program i voditelja koji je slušateljima blizak i poznat.
Modalitet poruke mora biti usklađen s programom (uštogljeni staromodni tekst ne ide u večernji program urbanog radija za mlade...)
Sponzorstva ne mogu zvučati kao klasična radijska reklama.
Oni zvuče kao prirodni dio živog radijskog programa. Poruke unutar sponzorstva lakše se konzumiraju osobito ako su duhovite. Svaki show ima svoj profil slušatelja te je kroz sponzorstva moguće targetirati i one ciljne skupine koje nisu troškovno efikasne za na primjer TV oglašavanje.
Radijski program je „živ“ program, pogotovo ako se radi o show-u što dopušta fleksibilnost i intervencije po potrebi. Radio je također još uvijek osobni izbor svake osobe, a ljudi se vežu za stanicu koju svakodnevno prate kao i sa ljudima koji na tim istim radio stanicama rade. Ljudi s radija su osobe kojima se vjeruje i koje svojim zalogom mogu dati dodatnu vrijednost proizvodu koji se oglašava. A to je naravno posebno istaknuto unutar sponzorstava.
Radio omogućava kontekstualizaciju i duže vrijeme prezentacije proizvoda pa time daje na vrijednosti oglašavanja. Kako smo već rekli, zbog živopisnosti radija kao medija interakcija sa slušateljima je velika.
Radijske stanice svoje slušatelje uključuju u sam program pa su velike mogućnosti interakcije slušatelja i oglašivača u stvarnom vremenu.

Zašto zakupiti sponzorstvo?

  • posebno pozicioniranje
  • izdvojena pozicija, nije u oglasnom bloku
  • povezivanje uz program/DJ-a kojeg ciljana skupina voli i kojem vjeruje
  • kontinuirano ponavljanje
  • veliki broj ponavljanja – što je bitno za kvalitetan doseg kampanje

Sponzorstva dijelimo u dvije kategorije:

  • sponzorstvo showa
  • sponzorstvo pojedninih programskih elemenata

Sve vrste sponzorstava zakupljuju se na četiri tjedna.

Sponzorstvo showa

Sponzorstvo showa podrazumijeva brandiranje dijela radijskog programa, koji vodi odabrani DJ, npr. Jutro na Totalnom od 7 do 11 od ponedjeljka do petka uz Ivanu Parčinu.
Brandirani elementi sponzora emitiraju se unutar tog showa, plus u svim najavama showa tijekom tjedna, ali u terminima izvan sponzoriranog showa kako bi sponzorska poruka imala što veći doseg.

Sponzorstvo pojedninih programskih elemenata

Sponzorstvo pojedninih programskih elemenata odnosi se na sponzorstvo vremenske prognoze, Dalmatinskog klasika, Sata bez priče, Mi znamo najbolje...
Ove informacije su jedan od najjačih tune-in sadržaja na radiju, tako da su sponzorstva izrazito efikasna.
Ova sponzorstva imaju vrlo visoku frekvenciju, neki i čak 10 ponavljanja brandiranih poruka DNEVNO.
Za one najzahtjevnije, možemo raditi i posebne SALES PROMOCIJE po mjeri.

One su kombinacija sponzorstva showa, emitiranja i DJ talka.

Sponzori sales promocije spremni su odvojiti poseban budget za produkciju koja je oko 20% medijske vrijednosti promocije.
Radi se prema briefu klijenta, cilj je zadan od strane oglašivača.
Sales promocija je koncipirana kao nadogradnja na sponzorstvo jednog od show-ova na radiju.
Velike promocije su najekskluzivnije ponude!
Totalni FM Split radi maksimalno 7 velikih promocija godišnje.

Velike promocije traju 4 do 5 tjedana i idu u svakom satu ili svakom drugom satu programa, minimalno 10 brandiranih produkcijskih elemenata dnevno. Ideje za velike promocije dolaze iz medijske kuće, jer je osnovni cilj tih promocija povećanje slušanosti radija ILI produženje prosječnog vremena slušanja radija.

Brandirani produkcijski elementi su: DJ talk (voditelji komentiraju u eter), promo spotovi (trailer o promociji plus branding sponzora), stingeri (kratki jingle s brandingom sponzora koji ide uz svaki DJ talk ili javljanja). Uz to, ide i banner na webu Totalnog FM-a.

Ove promocije su vrhunski kontekst za integraciju oglašivača i njihovih poruka, jer su sadržaji uvijek fokusirani na slušatelje tj. na ono što je njima relevantno i/ili zabavno.
Zato najefikasnije kampanje koje smo napravili i jesu kampanje kroz brandiran programski sadržaj.
Izostavite telefonske brojeve. Vrijeme za svoje poruke iskoristite za informacije o svojim proizvodima ili uslugama.

Ali, ako baš hoćete telefonski broj: neka bude lako pamtljiv, ponovite ga barem dvaput, inače je to gubitak vremena.

Izbjegavajte općenite tvrdnje poput: „Naša je usluga najbolja!“.

Radije objasnite na koji način uslužujete kupca.

Dobro promislite, na što vi želite potaknuti potrošače svojim oglasom?

Jaki početak spota je važan.

Nečime morate upecati slušatelja odmah na početku spota.

Brand mora biti spomenut više puta, strateški pozicioniran uz najatraktivnije momente u oglasu.

Za pomoć oko planiranja i izrade optimalnog media plana možete nas kontaktirati.